Jump to content
maxHiLux

Tamiya Vintage Meeting Haarlem (netherlands)

Recommended Posts

Hi guys,

For all the dutch Tamiya fans great news. A Dutch LHS in Haarlem is organising a meeting (indoor) for vintage Tamiya. Look for all the specs at marktplaats, search for Tamiya Haarlem. It all happens on 4th of november in Haarlem. I will be there and I know MvT also, so lets make it a Dutch Bashers meeting! :angry:

Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep I'm coming too, don't know which time yet! Perhaps we can catch up already somewhere at a fuel station and have some early coffee :(

btw never drove indoors so it will be fun I think!

Cheers,

Martijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Should be great to make it a DB meeting :blink: Trying to find someone who can get me there :)

As discussed, you can get a ride with me. Don't take all your cars since my Ibiza is not that large :)

See you guys in Haarlem!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yep I'm coming too, don't know which time yet! Perhaps we can catch up already somewhere at a fuel station and have some early coffee :rolleyes:

btw never drove indoors so it will be fun I think!

Cheers,

Martijn

Martijn,

We are comming from Utrecht. I'm not that known in the area, can we arange a meetingpoint somewhere for coffee and drive to Haarlem??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Martijn,

We are comming from Utrecht. I'm not that known in the area, can we arange a meetingpoint somewhere for coffee and drive to Haarlem??

Sure we can do that. I think the best meeting point would be "Amsterdam Sloterdijk Station". Infront of the lunch cafe there is a parking area. I'll have a look and come back on that.

Cheers,

Martijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk that we het beste bij Amsterdam Sloterdijk station kunnen afspreken. Het Station is gelegen aan het Orlyplein

Als je van de A4 richting richting A10 Zaandam (Amsterdam West) gaat, dan op de ring A10 neem de afslag s102 (havens west), bij de stoplichten links, onder het viaduct door tweede stoplicht weer links (aan de linkerhand passeer je het Deloitte gebouw) volg dan de gele lijn. (zie attachment)

Ik sta daar rond 09:15h, blauwe Peugeot 306.

Grten

martijn

post-19443-1193692933.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, ben er niet bij: 3&4 november Euregio Rally + Classic Rally Event hier...

Have fun, looking forward to the pics!

Grtz Dee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er bij samen met Ruderat en SteveT. Welke auto's gaan er mee?

Ik neem de volgende mee:

-Bruiser

-HotShot2

-Monster Beetle

Waarschijnlijk gaan er ook nog een paar mee voor de show.

PS-Ik ga direct naar Haarlem omdat via Amsterdam omrijden is voor mij. Ik zie jullie daar. Ik heb er erg veel zin in!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben er bij samen met Ruderat en SteveT. Welke auto's gaan er mee?

Ik neem de volgende mee:

-Bruiser

-HotShot2

-Monster Beetle

Waarschijnlijk gaan er ook nog een paar mee voor de show.

PS-Ik ga direct naar Haarlem omdat via Amsterdam omrijden is voor mij. Ik zie jullie daar. Ik heb er erg veel zin in!!

Ik neem volgende auto's mee:

58391 Hotshot re-re

58212 Peugeot TL-01 hopped up

58588 Ferrari F201

58057 Bigwig

Eigenlijk maar 1 echte Vintage en 1 nepperd (HotShot) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou het denk ik bij hooguit 2, mijn mini en mijn top force.

Geeft me niet zo'n lekker gevoel om mijn lola, datsun en high lift daar gewoon neer te zetten...

Als ik mijn brushless kit binnen heb wil ik miss ook mijn tamtech 934 meenemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hou het denk ik bij hooguit 2, mijn mini en mijn top force.

Geeft me niet zo'n lekker gevoel om mijn lola, datsun en high lift daar gewoon neer te zetten...

Als ik mijn brushless kit binnen heb wil ik miss ook mijn tamtech 934 meenemen.

Die kun je ook in mijn auto laten staan natuurlijk. Neem ook niet alles mee naar binnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welke auto's gaan er mee?

hmmm... So much to choose from... not! :)

In iedergeval mijn Brat :blink:

Lancia Delta

Porsche 934

Mini Ccooper Racing

Super Champ

Mijn afgetrapte Bruiser!

Misschien mijn Monster Beetle

grten

Martijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom ook, samen met een collega rijder uit Heemskerk (+zoon).

Neem ook niet mijn hele collectie mee, en zie er naar uit om de DB'ers eindelijk eens in levende lijven te zien, aangezien ik de vorige meetings niet kon bijwonen.

Ik kom met een abarth en een gator, lijkt me genoeg voor die dag. :P

Wel weet ik that er ook een kantine o.i.d. is waarin de display modellen zullen worden neergezet (is de bedoeling in ieder geval) Ik weet niet of de toeloop van mensen dit toelaat, maar een leuk initiatief is het zeker! Ook neem ik een verlengsnoertje en lader mee. wellicht makkelijk.

Ook ben ik benieuwd met welke ferq. jullie gaan rijden ik heb in principe alleen 27Mhz AM 1, 3 & 5, en 40Mhz (fm geloof ik) Kanaal 54. Dit moet je ook doorgeven.

Hebben jullie enig idee hoe laat jullie daar zullen zijn? :unsure:

B) TIP: alleen vandaag nog gratis verzending bij Conrad. heb daar een leuke panasonic stick-pack vandaan, en een racing-pack discharger voor maar 7,95...

Groeten!

Bert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen,

Ik neem iig een Bruiser mee.....

Zit nog te denken om de Clod rijbaar te maken, maar that gaat denk ik niet lukken.

Ook zou het leuk zijn als we allemaal wat spulletjes meenemen om misschien te verkopen of om te ruilen......

Wat gaat er de kofferbak in.......

Een bak met oude tamiya spullen (nieuw)

TA05 Audi UR Quattro

M03 mini

Prerunner

Frogje

Hilux (for display only)

Accus, laders en evt een stekkerdoos met een verlengsnoer.

Ik of rijden ook direct naar Haarlem en zullen daar zo rond 10 uur zijn.

See ya all there guyzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt leuk, ik ben ook van de partij! Kom met mn neefje in de middag.

Ik neem denk ik geen auto mee. Kan wel de Dark Impact meenemen maar daar zit een 14 turns in en in de advertentie staat alleen sport tuned of standaard :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
in de advertentie staat alleen sport tuned of standaard

hehe :) mijn Mini heeft een 23 turns en die mag gewoon de baan op :( dus je kan je Dark Impact gewoon meenemen. Ze zetten alle soort gelijke modellen bij elkaar om te rijden. Dus de mini wordt niet bij de echte vintage modellen ingedeeld die meestal maar een stock motor hebben.

Grten,

Martijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om wat "trade spul" mee te nemen is eigenlijk helemaal geen gek idee... :(

Kom ik met mijn abarthje ook niet tussen het vintage? ik heb geen zin om that ding aan snot te laten rijden tussen de "regulars"....

Niet iedereen daar zal met beleid kunnen sturen vrees ik :P ?

Verder heb ik vernomen that er 20 email-aanmeldingen zijn, en 15 aanmeldingen per telefoon. Lijkt dus wel gezellig :P !

Ik ben ook van plan om lekker "op tijd" te komen, dus zie jullie daar!

(zal wel nog even mijn Acto tuned M-special moeten omruilen voor een sport-tuned... :) )

Groeten!

BERT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, mijn mini heeft ook 23 turns. Evenals mijn top force.

En sja mijn 934 brushless kit is gisteren binnengekomen, dus that is ook niet stndaard te noemen :) mamba 25 8000kV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook al een mailtje van Henk gehad that het gewoon kan (mits het meeviel met de strepen op de vloer). Volgens mij wordt er gereden op gewoon een gymzaal vloer. Wat dus betekent that de banden van mijn Dark Impact binnen n ronde kaal zullen zijn :) Ik hoop dus that ik dit weekend de tijd vind om een on road rijklaar te maken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

He ja, grappig is that.

Ik heb gisteren mijn brushless kit ontvangen, dus 934 gaat ook mee naar haarlem. Gaan geen vintage modellen mee, die durf ik daar toch niet zomaar te rijden of te zetten. We moeten met de dutch bashers een keer een baan afhuren (in dordrecht ofzo) en dan kunnen we wel rijden met de lola etc :blink:

Dus wordt mini, 934 en top force.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

Ook maar even een inlog aangemaakt.

Het rijden met snelle motoren kan,maar moeten dan wel even kijken als er geen strepen op de gymzaal vloer komen.

Over het meenemen van modellen,probeer een aantal mooie modellen mee tenemen.

Er zijn genoeg tafels om de modellen op te zetten evt kunnen we ze ook vast zetten.

Voor vragen kan je altijd mailen.

Gr Henk

Eurosound tamiyarcshop

Haarlem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...