Model: (Click to see more) 99950: Tamiya Static Kit.
Status: NIB
Date: 23-Jan-2021
Comments: 5
Share this model:

Hi guys I am on a roll lol another one!! I had to get a buggy junior so bought this Avante black special junior for my little but growing collection and the best bit it was only £16 from jazhobby in Hongkong and only took 6 days to arrive!
Chaps just check out that boxart!!!!
I really like the look of this model its special for sure!
Love these damn little things man!!
Anyway thanks again for looking in guys cheers James.

9 Cool looking thing! An Avante l can afford lol 4 Killer boxart again!! 3 in my collection now! 9 Cool little kit...love the wheels! 9 Chassis 3 Spec....130 motor cool haha!

Comments

mtbkym01

23-Jan-2021

Very nice mate, your collection is growing very quickly. This one is in my collection too, has to be in any collection right? Keep me coming mate, hoping to add to my showroom this week

MAD-BEE

23-Jan-2021

Iol yeah 3 and counting! Yeah this Avante black special has to be in the gang!
I will keep an eye out for your new guys on the TC! Thanks again buddy!

taffer

24-Jan-2021

You'll have to try and make one of these fully RC'd!

MAD-BEE

24-Jan-2021

Yeah l did think about that mate! Maybe l could give it a go would be fun!


Want to leave a comment?